Wednesday 18 December 2013

Joging

Hari ni, 18 Dec 2013 hari pertama aku joging kembali. Taraaa... Nak build up stamina la kononnya. Lembik sgt baru-baru ni main futsal macam hampeh je. Tak puas hati, so kena tebus balik kesilapan. 

Okay. Al kisahnya, last time aku bilang aku nk retire dari mendaki. Aku pun tak tau boleh ke tak aku nak retire. Tapi Insyaallah, umur 30 nanti kot. Sebab baru je aku confirmkan untuk join satu group ke Gunung Tahan. One of the most tough mountain in Malaysia sebab kena jalan jauh dan kena pikul beg berat-berat. Jalan tu takde masalah, tapi pikul beg tu yang buat hati serba tak kena.

So aku kena joging setiap hari bermula tadi. Hehe. Nanti tak nak menyusahkan orang. Dahlah aku tak kenal seorang pun. Kang kena kutuk free je.

Ada pro and con trip Gunung Tahan ni. Con adalah sebab aku kena cancelkan amik lesen paragliding sempena birthday aku. Pro dia adalah trip ni lebih murah compare paragliding. Tapi still pada date birthday aku. Kira celebrate birthdya kat atas Tahan la ni. hehe. Insyaallah.

Jom kerja!!

1 comment: