Wednesday 17 July 2013

Baju Raya!!

Hah! Kali ini aku nak tulis pasal baju raya aku. Walhal bukan aku raya pun nanti, tapi beli baju raya mengalahkan orang yang nak beraya. Sakan sungguh aku! Haha. Buat kali pertama kalinya seumur hidup aku, aku membeli baju raya. Tak tau lah kenapa tahun ni macam beria-ia sangat, tapi macam, seronok pulak bila dapat keluar tengok kawan-kawan shopping. Aku pun tumpang sekakilah. Dua pasang jugak aku kebas. Satu hijau turqiose lembut dan satu kuning cair. Hijau kuning macam bendera Kedah pulak.Haha. Kedah pun Kedah lah, aku pun mai dari sana jugak. :)

Baju warna hijau dah ada dalam almari, kuning je belum pergi amik lagi kat kedai. Booking je dulu. Next week baru collect. Kedua-duanya adalah baju kurung moden yang simple dan sweet. Takde corak-corak, plain saja. Boleh pakai lama nanti. Even ramai yg suruh aku beli peplum, tapi aku lebih berminat dengan baju kurung moden. Tak ketinggalan zaman nanti. Dahlah mahal pulak tu, nak pakai sekali je macam membazir. Plus, aku ni bukanlah jenis gila fesyen. Bagi aku simple dan selesa kira okaylah.

Habislah jugak hampir RM500. Pokai la bulan ni aku. Dah tak dapat nak pergi Pulau Perhentian sebelum pulau tu tutup ketika monsun. Dem! Jenuhlah aku dok pujuk diri aku takpe takpe, kali ni je nak pampered myself. Haha. Bila lagi, time stress ni lah boleh manjakan diri sendiri. Kalau takde duit, makan baju pun okay! :P

No comments:

Post a Comment