Tuesday 7 July 2015

Everest Base Camp Solo Trip Wrap Up

23 Oct - 8 Nov 2014

Ramai yang tanya aku pasal trip EBC last Oct dulu. Minta aku ceritakan pengalaman masa kat sana macam mana. Okay, aku janji akan ceritakan pengalaman bermakna aku kat sana, tapi bukan hari ni, sebab mata dah terlalu mengantuk dah ni. Maybe weekend or see bila aku free. Malam ni aku kasi teaser dulu gambar2 yg aku pernah share dlm instagram aku dulu. Okay?

EBC ni best, yang penting, inilah pengalaman paling berharga semasa zaman bujang aku. Sedih sebenarnya hanya tahu travel bila umur dah meningkat,kalaulah dari dulu travel, mesti banyak benda best yang boleh explore tapi masa yang lalu tak boleh dikembalikan. Hahaha. so sekarang ni fokus family, masa depan dan kehidupan yang lebih bermakna. Takde dah solo-solo mcm dulu. Sekarang berdua. )

Here we go!












9 comments:

  1. bessstttnyaaaa......!! saya dgn suami pun ada pasang angan2 nak ke sana tahun depan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pergi jgn tak pergi tau! Best. trek tak susah cuma tak tahan sejuk je.

      Delete
  2. Mohon share itinerary please...costing all in. Tqvm

    ReplyDelete
  3. selamat pengantin baru...congratulation on ebc accomplishment....too long to wait for ebc entry...

    ReplyDelete
  4. Waaaa! bestnya! tahniah tahniah! lama tunggu entry ni dik... nak tau pengalaman kat sana, so jgn simpan lama2, kasi kongsi sama kita...

    ReplyDelete
  5. tahniah..da berjaya ke EVEREST...cntiknya gmbr..cntiknya...!!
    sesungguhnya CIPTAAN ALLAH maha segalanya... ALLAHUAKBAR....

    ReplyDelete
  6. As salam. Boleh tau berapa kos untuk seorang untuk ke EBC?

    ReplyDelete
  7. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete