Monday 24 February 2014

Aku Tahu Aku Kuat

Alhamdulillah aku sgt bersyukur dengan apa yang aku ada sekarang..
Bermacam-macam aku lalui untuk terus kuat menjadi seorang manusia yang tabah, aku mula perlahan-lahan belajar untuk kuat.. 
Ada yang datang dalam hidup sekadar untuk mengambil kesempatan, aku maafkannya.. Ada yang datang sekadar melepaskan kebosanan, aku merelakan... Terima kasih atas apa yang telah diberikan kepadaku.. Terima kasih atas saat-saat aku jatuh dan tak mampu bangun, mereka pergi tanpa membantu... Aku tahu aku kuat... Sebab itulah aku masih berada di sini, menulis di sini dan berharap esok kan lebih baik daripada semalam..

Aku melakukan dosa, aku manusia biasa, InsyaAllah, semoga ada jalan yang terbaik untuk aku dan kita semua...

Ini adalah sekadar diary aku..

1 comment: