Monday 24 June 2013

Aku Hanya Insan Biasa

Aku hanya insan biasa yang melakukan kesilapan dalam hidup... Sesungguhnya kesilapan itu adalah sebuah guru yang terbaik... Ia mengajar aku untuk lebih tabah dalam menghadapi dugaan yang bertubi-tubi mendatangi aku... Aku jatuh dan aku bangun sendiri tanpa sesiapa... Aku menangis dan tak siapa yang tahu... Aku tak pasti ke mana arah tuju aku selepas ini, dan siapakah diri aku dalam masa 5 tahun akan datang, atau apa status hidup aku ketika itu, namun, jauh di sudut hati, aku semakin takut untuk melaluinya...

2 comments:

  1. Setiap apa yang terjadi pasti ada hikmah di sebalik nyer.. cuma kita yang tak tahu apa di sebalik tadbir itu..

    banyakan berdoa untuk mendapat kekuatan dalam diri untuk menempuh hidup yang penuh pancaroba ni..

    Well keep smiling.. there always someone who keep smile when they see u smile :D

    Chaiiyookk.. :D

    ReplyDelete