Monday 10 December 2012

Malaysia vs Thailand Semi-Final Suzuki AFF Cup 2012

Weekend yang sungguh padat. Akan begitu, apabila sibuk begini, aku tidak sempat melayan perasaan. Hehe. Aku dan Sue pergi ke Stadium Bukit Jalil untuk menyaksikan perlawanan antara Pasukan Harimau Malaya dan Gajah Putih. Walaupun aku ni bukanlah peminat sukan bola sepak, namun, aku turut juga pergi memberikan sokongan kepada negara aku Malaysia. Aku tak mahu komen apa-apa tentang corak permainan team Malaysia, sebab pagi tadi dah bising kantin tempat aku bekerja bercerita tentang perlawanan semalam. Aku cuma mahu share sekeping dua gambar kami di sana. Jeng jeng jeng!! Penat gila balik terus tidur. Kerja!!!
Aku dan Sue di Stadium Bukit Jalil, Kuala Lumpur

Aku dan Sue bergambar dengan Beto Kusyairi, pelakon.

No comments:

Post a Comment