Monday 6 July 2015

Bukit Tinggi ~ Dimensi Unik Di Malaysia

01 March 2015

Lama sungguh aku tak jenguk blog kesayangan aku ni. Lama betul tak tulis diari umum ni. Macamlah ada orang yang baca kan. Hehe.

Saja je nak ambil mood menulis balik. Jari pun dah keras dah lama sangat tak menulis laju2. sebagai permulaan, start dengan tulisan ringan-ringan dululah. Okay

Tanggal 01 Mac 2015 dulu, aku keluar date dengan suami tercinta. Eh, dah berkahwin rupanya aku. Hehe. Sajalah lama sangat tak date org ambil angin luar. Sekali sekala, nak jugak berjalan-jalan. Al-maklumlah ulang alik Cheras-Shah Alam pergi kerja balik kerja. So weekend memang nak tidur je kat rumah. Penat.

4 bulan ulang alik kerja setelah pindah dari Setia Alam ke Cheras, aku rasa macam nak pecah kepala otak aku. Aku memang tak boleh travel jauh-jauh. Aku tak faham kenapa orang boleh travel jauh-jauh untuk pergi kerja. Aku baru 4 bulan pun naik gila. Sekarang ni aku dah pindah tempat kerja. Alhamdulillah, rezeki ada di mana-mana.

Okay, aku just nak share gambar kat Bukit Tinggi sikit je. Tak perlulah diperkenalkan lagi Bukit Tinggi tu kat mana or macam mana, rasanya semua orang dah tahu kot. Ni kali ketiga rasanya ke sini.










1 comment:

  1. tahniah dik! dah kawin dah, Alhamdulillah, moga panjang jodoh, meriah rezeki dan bahagia hingga ke syurga sana... Ameen..

    ReplyDelete