Monday 4 November 2013

Mendaki Gunung Kinabalu Secara Daytrip

Tambah satu lagi prime Bucket List iaitu cabaran mendaki Gunung Kinabalu secara daytrip. I know I definately can. Aku target dalam tahun 2014, iaitu tahun depan. Ini sebenarnya adalah cabaran utama untuk aku menaikkan berat badan. Bila aku berjaya menaikkan berat badan, aku mahu celebrate atas puncak Gunung Kinabalu. Even aku dah retire dari mendaki, tapi Kinabalu is excuse. Hehe.
Pemandangan Gunung Kinabalu dari Rock Hostel jam 06:00 pagi ketika pertama kali aku menjejakkan kaki ke sini.

4 comments:

  1. then what about everest? , blue mountain and etc, etc,... ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huhuhuhu. tu la..dh niat nk retire tapi dh terbeli tiket ke lombok utk hiking rinjani kat sana..mcm tak boleh retire je. u nk follow?

      Delete