Tuesday 24 September 2013

Sajak Nukilan Aku Sempena Merdeka 2013

This is a throwback!

Okay, sempena bulan kemerdekaan yang lepas, company tempat kerja aku ada buat pertandigan menulis sajak. Aku ada participated dan entah macam mana boleh menang pulak. haha. So dapatlah RM70.00 sebagai belanja makan seminggu tu. Haha. Just nak share sajak yang aku buat.

Note:: gambar atas di cilok dari internet manakala gambar2 di bawah adalah koleksi aku sendiri. Aku ambil semua gambar tu masa perarakan kemerdekaan 2012 di Dataran Merdeka bersama Mr Kumar
Sajak Merdeka 2013 by Besh Shimatado

3 comments:

  1. Wooww... tak tahu lak u ni berbakat mencipta sajak sehebat gitu :D
    By the way congratulation..!!! Salam Merdeka :D

    ReplyDelete
  2. Adoii..malu cek hang ckp mcm tu. Apa la ada ngn sajak kosong tu.. saja ja letak kat sini..hehe

    ReplyDelete